%0 Journal Article %A Руда, О. Ю. %A Янчій, О. Р. %D 2014 %F zu2:10939 %I ЖДУ ім. І.Франка %J «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів %K Якість освіти, соціальна категорія, суспільство, громадські, моральні і професійні компетенцій, освітні послуги, зміст навчальних програм з дисципліни, технології навчання, педагогічні кадри, матеріально-технічна база закладу освіти. %P 531-533 %T ФОРМУВАННЯ БІОЛОГІЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ВІДПОВІДНО ДО СУЧАСНИХ ВИМОГ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ %U http://eprints.zu.edu.ua/10939/ %X Якість освіти як соціальна категорія повинна відповідати потребам суспільства, зокрема наявності сформованих громадських, моральних і професійних компетенцій у особистості, тому серед її складових науковці виділяють відповідність стандартам і потребам споживача. Проте якість надання освітніх послуг, тобто зміст навчальних програм з дисципліни, технології навчання, педагогічні кадри, матеріально-технічна база закладу освіти, також виокремлюється вченими як складові якості сучасної освіти.