eprintid: 11010 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/01/10/10 datestamp: 2014-04-14 06:07:18 lastmod: 2015-08-15 06:15:35 status_changed: 2014-04-14 06:07:18 type: article metadata_visibility: show title: Екологічна компетентність вчителя як передумова здійснення неперервної екологічної освіти і виховання language: ukraine abstract: У статті проаналізовано основні проблеми, що виникають у вчителів практиків та майбутніх учителів природничих дисциплін при реалізації концепції неперервної екологічної освіти, обґрунтовано можливі шляхи покращення взаємодії системи "школа – вищий навчальний заклад – школа" з метою формування екологічної компетентності громадян. keywords: компетентність, екологічна освіта, вчитель. creators_name: Мельниченко, Р. К. creators_name: Танська, В. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Наукові записки number: 4 publisher: Кіровоградський державний педагогічний університет ім. Володимира Винниченка pagerange: 271-275 refereed: TRUE issn: 978-966-7406-67-7 referencetext: 1. Програма дій "Порядок денний на ХХІ століття" (Самміт"Планета Земля" 1992).– К.: Інтелсфера, 2000. – 359с. 2. П’ята Пан-Європейська Конференція Міністрів "Довкілля Для Європи". Матеріали та документи. – К.: Видавництво Бліц-Принт, 2004. – 542 с. – (Бібліотека офіційних видань). 3. Концепція екологічної освіти України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. – 2002. – № 7. 4. Мельниченко Р. К. Наукова школа як засіб організації науково- дослідницької роботи студентів вищих навчальних закладів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Біологія. – 2012. – № 2 (51) – С. 330 – 338. 5. Титаренко Л. М. Формування екологічної компетентності студентів біологічних спеціальностей університетів. Автореф. дис. .. канд.. пед. наук: 13.00.07. –К., 2007. – 20 с citation: Мельниченко, Р. К., Танська, В. В. (2013) Екологічна компетентність вчителя як передумова здійснення неперервної екологічної освіти і виховання. Наукові записки (4). с. 271-275. ISSN 978-966-7406-67-7 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11010/1/%D0%9C%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf