eprintid: 11023 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1389 dir: disk0/00/01/10/23 datestamp: 2014-04-18 06:29:42 lastmod: 2015-08-15 06:16:00 status_changed: 2014-04-18 06:29:42 type: article metadata_visibility: show title: Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання. language: ukraine abstract: У статті з’ясовано сутність категорій «модель» та «моделювання» стосовно проблеми професійної підготовки майбутніх учителів-філологів засобами комунікативних технологій. Сформульовано висновок про особливості застосування комунікативних технологій у професійній підготовці вчителя-філолога та моделювання цього процесу. Розглянуті підходи А.С. Макаренка у світлі сучасних підходів до формування професійної підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано провідні компоненти моделі професійної підготовки вчителя-філолога засобами комунікативних технологій. keywords: моделювання, модель, педагогічна модель, комунікативні технології, професійна підготовка вчителя-філолога creators_name: Пушкар, Т. М. creators_id: pushkar-68@mail.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB2300 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”) number: 11 publisher: Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава pagerange: 273-278 refereed: FALSE citation: Пушкар, Т. М. (2013) Моделювання як теоретичний метод розробки педагогічної технології підготовки вчителів філологічного профілю. Підходи А.С. Макаренка до використання педагогічного моделювання. Витоки педагогічної майстерності: зб. наук. праць (Серія „Педагогічні науки”) (11). с. 273-278. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11023/1/13ptmmyt.pdf