%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Попович, О. В. %D 2014 %F zu2:11071 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %N 73 %P 33-38 %T КУЛЬТУРА ДИТИНСТВА ЯК ОСОБЛИВИЙ СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ МІКРОКОСМ %U http://eprints.zu.edu.ua/11071/ %X Вивчення загальних законів розвитку Homo Sapiens починається з осмислення наскрізної ролі першого періоду життя людини, тобто дитинства з урахуванням умов існування та впливу навчально-виховних чинників. В умовах початку ХХІ ст., одним із найважливіших завдань філософії у контексті означеної проблеми має стати ідея культурної адаптації дитини з особливими потребами у невіддільності від індивідуального перебігу її соціалізації, відтак мається на увазі дитинство дитини з особливими потребами, саме її ''друге народження''. Культура дитинства стає основою масштабного і багатопланового процесу культурного соціогенезу, що залучає людину до досвіду культури і цивілізації. Дитяча культура як елемент глобальної культури є досвідом безпосереднього самовираження і самоусвідомлення особистості, позбавленим соціально-політичної заангажованості.