eprintid: 11075 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/75 datestamp: 2014-04-23 09:28:28 lastmod: 2015-08-15 06:19:20 status_changed: 2014-04-23 09:28:28 type: article metadata_visibility: show title: ВЕКТОРИ ЛІН-ОСВІТИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ language: ukraine abstract: У статті розглянуто особливості трансформаційних процесів щодо цінностей освітнього процесу, а саме вектори лін-освіти у вищому технічному навчальному закладі в умовах транзитивної економіки. Уточнено стратегії впровадження лін-технологій у процесі професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів як своєрідних інвестицій у розвиток інтеграційних процесів вітчизняної вищої технічної освіти. Подано стислий аналіз концепції щодо моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів creators_name: Єрмакова, С. С. ispublished: pub subjects: B1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 58-62 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Харрингтон Дж. Совершенство управления знаниями / Дж. Харрингтн, Ф. Воул. – РИА : ''Стандарты и Качество'', 2008. – 272 с. 2. Єрмакова С. С. Етапність розгортання ідеї підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів на підґрунті історико-педагогічних досліджень / С. С. Єрмакова // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського : [зб. наук. праць]. – № 9–10. – Одеса, 2011. – С. 53–66. 3. Свиткин М. З. Менеджмент качества и обеспечение качества продукции на основе международных стандартов ИСО / Свиткин М. З., Мацуто В. Д., Рихмин К. М.]. – [2-е изд., доп. и перераб.]. – СПб., 1999. – 234 с. 4. Bunderson С. V. The four generations of computerized educational measurement / In R. L. Linn (ed.) / Bunderson С. V., Inouye D. K., Olsen J. B. // Educational measurement. – [3 rd ed.]. – N. Y. : Macmillan, 1989. – P. 367–407. 5. Мелецинек А. Инженерная педагогика / А. Мелецинек. – М. : Изд-во Московского гос. технического ун-та, 1997. – 190 с. 6. Єрмакова С. С. Теоретико-методичні засади моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів : [монографія] / С. С. Єрмакова. – Одеса : ''InPress'', 2011. – 358 с. citation: Єрмакова, С. С. (2014) ВЕКТОРИ ЛІН-ОСВІТИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 58-62. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11075/1/11.pdf