eprintid: 11079 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/79 datestamp: 2014-04-24 05:47:56 lastmod: 2015-08-15 06:20:02 status_changed: 2014-04-24 05:47:56 type: article metadata_visibility: show title: Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі language: ukraine abstract: У статті запропоновано методику формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі, обгрунтовано доцільність використання інтегрованого підходу до навчання письма, який поєднує риси текстового, жанрового та процесуального; обгрунтовано етапи навчання студентів створення текстів різних жанрів; запропоновано типи та види вправ, які доцільно використовувати на цих етапах; визначено можливості самостійної роботи у формуванні у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі залежно від року навчання. keywords: вправи, етапи, компетентність у письмі, майбутні вчителі, текст. creators_name: Задорожна, І. П. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 63-68 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Щукин А. Н. Лингводидактический энциклопедический словар : более 2000 слов / А. Н. Щукин. – М. : Астрель : АСТ : Хранитель, 2007. – 746 с. 2. Мазунова Л. К. Система овладения культурой иноязычного письма в языковом вузе : дис. ... доктора пед. наук : 13.00.02 / Мазунова Лидия Константиновна. – Москва, 2005. – 353 c. 3. Hayes J. R. A New Framework for Understanding Cognition and Affect in Writing / J. R. Hayes // The Science of Writing : theories, methods, individual differences and applications / [ed. By C. M. Levy, S. Ransdell]. – NJ : Lawrence Erlbaum Associates, 1996. – P. 1–27. 4. Sperling M. Revisiting the Writing-speaking Connection : Challenges for Research in Writing and Writing Instructions / M. Sperling // Review in Educational Research. – 1996. – № 66. – Р. 53–86. 5. Програма з англійської мови для університетів / інститутів (п’ятирічний курс навчання) : Проект / [Ніколаєва С. Ю., Соловей М. І., Головач Ю. В. та ін. ; під кер. С. Ю. Ніколаєвої, М. І. Солов’я]. – Вінниця : НОВА КНИГА, 2001. – 245 с. 6. Мартынова А. Г. Обучение академическому письменному дискурсу в жанре экспозиторного эссе (на материале старших курсов языкового вуза) : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Мартынова Анна Геннадьевна. – Омск, 2006. – 207 с. 7. Мусульбес С. Н. Обучение аргументирующему дискурсу в сфере письменного сообщения (языковой вуз, продвинутый этап, английский язык) : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Мусульбес София Николаевна. – Москва, 2005. – 202 c. 8. Тутатчикова И. Н. Методика обучения письменной речи на английском языке на первом курсе языкового вуза с использованием печатного пособия и компьютерной программы : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Тутатчикова Ирина Николаевна. – Москва, 2003. – 159 c. 9. Тарнопольський О. Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти : [навч. посіб.] / Олег Борисович Тарнопольський. – К. : Фірма ''ІНКОС'', 2006. – 248 с. 10. Ашурлаева Ф. А. Обучение письменному сочинению студентов 1 курса языкового вуза (на материале английского языка) : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.02 / Ашурляева Фатима Ахмедовна. – Махачкала, 2006. – 155 с. 11. Baker M. C. Incorporation : a Theory of Grammatical Function Changing / Mark C. Baker. – Chicago : University of Chicago Press, 1988. – 424 p. citation: Задорожна, І. П. (2014) Формування у майбутніх учителів англомовної компетентності в письмі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 63-68. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11079/1/12.pdf