eprintid: 11080 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/80 datestamp: 2014-04-24 05:51:16 lastmod: 2016-10-03 11:10:54 status_changed: 2014-04-24 05:51:16 type: article metadata_visibility: show title: Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів language: ukraine abstract: Дано узагальнене обґрунтування розгорнутої схеми повномасштабного впровадження у вищих педагогічних навчальних закладах концепції структурно-системного навчання геометрії конструктивно-генетичним методом. Вирізняються протиріччя в сучасних підходах до постановки питання. Пропонуються шляхи інноваційної модернізації навчального процесу через геометризацію та унаочнення пропозицій, широке впровадження у практику викладання й учіння найпершої з наук візуальних графічних і графоаналітичних способів діяльності студентів. Подається теоретична новизна і практична значущість результатів проведеного дослідження. keywords: евклідова геометрія, структурно-системне навчання, конструктивно-генетичний метод creators_name: Ленчук, І. Г. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_mat full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 69-73 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Ленчук І. Г. Система навчання майбутнього вчителя конструктивної геометрії : [монографія] / І. Г. Ленчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, 2011. – 357 с. 2. Ленчук І. Г. Конструктивна стереометрія в задачах : [навчальний посібник монографічного характеру для студентів математичних спеціальностей ВПНЗ] / І. Г. Ленчук. – Житомир : Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2010. – 368 с. citation: Ленчук, І. Г. (2014) Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 69-73. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11080/1/13.pdf