%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Куян, В. Г. %A Тимошенко, М. М. %A Євтушок, І. М. %A Чепіков, М. С. %D 2014 %F zu2:11081 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K ВНЗ, викладачі, спеціалісти, наукові дослідження, навчально-методична робота, підручники, посібники, якість, екологізація. %N 73 %P 74-78 %T ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ %U http://eprints.zu.edu.ua/11081/ %X На основі аналізу наукової і навчально-методичної літератури, особистих довготривалих наукових досліджень і навчально-педагогічного досвіду зроблено висновки щодо впливу різної якості наукових досліджень і їх публікацій та якості підручників, посібників і навчальних методичних вказівок на стан навчального процесу і виховної роботи ВНЗ. Звернуто увагу на вивчення сучасних екологічних проблем і впровадження в навчальний процес всебічно обґрунтованих заходів щодо їх вирішення.