eprintid: 11081 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/81 datestamp: 2014-04-24 06:13:01 lastmod: 2015-08-15 06:20:17 status_changed: 2014-04-24 06:13:01 type: article metadata_visibility: show title: ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ language: ukraine abstract: На основі аналізу наукової і навчально-методичної літератури, особистих довготривалих наукових досліджень і навчально-педагогічного досвіду зроблено висновки щодо впливу різної якості наукових досліджень і їх публікацій та якості підручників, посібників і навчальних методичних вказівок на стан навчального процесу і виховної роботи ВНЗ. Звернуто увагу на вивчення сучасних екологічних проблем і впровадження в навчальний процес всебічно обґрунтованих заходів щодо їх вирішення. keywords: ВНЗ, викладачі, спеціалісти, наукові дослідження, навчально-методична робота, підручники, посібники, якість, екологізація. creators_name: Куян, В. Г. creators_name: Тимошенко, М. М. creators_name: Євтушок, І. М. creators_name: Чепіков, М. С. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 74-78 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Занюк С. С. Психологія мотивації та емоції / С. С. Занюк. – Луцьк : Волинськ. держ. у-т ім. Л. Українки, 1997. – 180 с. 2. Аврамчук Л. А. Формування активної пізнавальної діяльності студентів / Л. А. Аврамчук // Педагогіка і психологія. – 1997. – № 3. – С. 122–125. 3. Айнштейн В. Преподаватель и студент : искусство общения / В. Айнштейн // Высшее образование в России. – 1999. – № 6. – С. 85–91. 4. Водяницький Г. П. Про деякі особливості керування навчально-дослідницькою роботою студентів інженерних спеціальностей при формуванні в них екологічного мислення / Г. П. Водяницький, М. А. Горкуша // Вісник ЖНАЕУ. – 2012. – № 1. – С. 413–419. 5. Куян В. Г. Методические указания по планированию и организации научно-исследовательской работы профессорско-преподавательского состава / В. Г. Куян, В. П. Славов. – Житомир: ЖНАЕУ, 1985. – 54 с. 6. Національна екологічна політика України : стратегічні оцінки і рекомендації / [ О’Доннел Ф., Джарти В., Шевчук В та ін.). – К. : ''ВАІТЕ'', 2007. – 57 с. 7. Куян В. Г. Бороздной способ посадки сада / В. Г. Куян // Изобретения и рац. предложения. Рекомендации МСХ СССР для внедрения в производство. – 1978. – Вып. 162. – С. 19–20. 8. Синицына А. Госпитализм / А. Синицына // Наука и жизнь. – 1990. – № 3. – С. 48–57. 9. Матвійчук А. В. Теорія та практика екологізації мислення в річищі гуманізації навчально-виховного процесу / А. В. Матвійчук // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія : [зб. стат.]. – Ч. 2. – К. : Пед. преса, 2000. – С. 29–34. 10. Петровский А. В. Психология коллектива / А. В. Петровский // Межнарод. ежегодник : Наука и человечество. – М. : ''Знания”'', 1980. – С. 45–53. 11. Чопенко В. Років через двадцять / В. Чопенко // Новини садівництва. – 2005. – № 4. – 2 с. citation: Куян, В. Г., Тимошенко, М. М., Євтушок, І. М., Чепіков, М. С. (2014) ЗНАЧЕННЯ ЯКОСТІ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИХ ПУБЛІКАЦІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 74-78. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11081/1/14.pdf