eprintid: 11082 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/82 datestamp: 2014-04-24 06:27:10 lastmod: 2015-08-15 06:20:24 status_changed: 2014-04-24 06:27:10 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ВЕБ-ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ JAVASCRIPT СТУДЕНТІВ-МАТЕМАТИКІВ language: ukraine abstract: Статтю присвячено розкриттю особливостей змісту і структури модуля ''Веб-програмування мовою JavaScript'' для студентів-математиків. У статті розкрито методичні особливості навчання веб- програмування студентів-математиків, висвітлено основні проблеми, які виникають у процесі навчання веб-програмування майбутніх учителів математики та інформатики. Автор пропонує свою концепцію викладання основ веб-програмування мовою JavaScript в курсі ''Спеціальний лабораторний практикум з інформатики'' під час навчання за освітньо-кваліфікаційним рівнем ''Спеціаліст'' keywords: веб-програмування, студенти-математики, мова JavaScript. creators_name: Базурін, В. М. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 79-83 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Рамський Ю. С. Вивчення Web-програмування в школі : [навч. посібник] / [Рамський Ю. С., Іваськів І. С., Ніколаєнко О. Ю.]. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2004. – 200 с. 2. Рамський Ю. С. Методика навчання основ Web-програмування в загальноосвітній школі / Ю. С. Рамський, І. С. Іваськів // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2000. – №1. – С. 7–10 ; 2000. – № 2. – С. 18–23 ; 2000. – № 3. – С. 18–21 ; 2000. – № 4. – С. 16–21 ; 2001. – № 1. – С. 18–21. 3. Базурін В. М. Порівняльний аналіз WEB-редакторів / В. М. Базурін // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2007. – № 6. – С. 19–23. citation: Базурін, В. М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ВЕБ-ПРОГРАМУВАННЯ МОВОЮ JAVASCRIPT СТУДЕНТІВ-МАТЕМАТИКІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 79-83. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11082/1/15.pdf