eprintid: 11084 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/84 datestamp: 2014-04-24 07:08:13 lastmod: 2015-08-15 06:20:32 status_changed: 2014-04-24 07:08:13 type: article metadata_visibility: show title: РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ language: ukraine abstract: У статті розкрито важливість урахування психологічних чинників у формуванні лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови засобами інформаційних технологій. Особливу увагу приділено ролі таким психологічним механізмам, як увазі, пам'яті, сприйманню, що приймають активну участь у пізнавальній діяльності студента під час навчання. Автором розглянуто і висвітлено точки зору провідних учених на реалізацію можливостей ефективного використання психологічних чинників майбутніми вчителями з метою покращення учіння. Визначено місце інформаційних ресурсів під час сприймання, розуміння та усвідомлення нової інформації. keywords: вища школа, пізнавальний процес, лінгвокогнітивні уміння, увага, сприймання, пам'ять, мислення, інформатизація навчального процесу вищої школи. creators_name: Біденко, Л. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 84-87 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Біденко, Л. В. (2014) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 84-87. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11084/1/16.pdf