eprintid: 11086 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/86 datestamp: 2014-04-24 07:30:25 lastmod: 2015-08-15 06:20:40 status_changed: 2014-04-24 07:30:25 type: article metadata_visibility: show title: Шляхи до мотивації language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу наукової літератури та практичних досліджень розглянуто шляхи до мотивації при викладанні та вивченні мови. Мотивація вважається найбільш впливовим фактором у практиці викладання іноземної мови. Мотивація повинна бути різноманітною, гнучкою та ставити студента у центр процесу навчання. Сьогодні у зв’язку з глобалізацією життя, все більше людей вивчають іноземні мови. Якщо вони починають вивчати іноземну мову завдяки спонтанній особистій мотивації, задача викладача доволі проста. Якщо вивчення іноземної мови є вимогою освіти, викладачі часто стикаються з проблемою мотивування студентів до навчання. Нами запропоновано шість підходів до мотивації, які можуть стати на допомозі викладачам у вирішенні цієї задачі та відкрити перспективи мотивації. keywords: мотивація, зв'язок, явище, процес навчання, стратегія мотивації, прагматизм, спонтанна мотивація, комунікативність. creators_name: Гуковська, Т. Г. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 88-92 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Dornyei Z. Motivational strategies in the language classroom / Z. Dornyei. – Cambridge : Cambridge University Press, 2001. – 245 p. 2. Колкер Я. М. Практична методика вивчення іноземних мов / Я. М. Колкер. – М. : ИЦ ''Академія'', 2000. – 264 с. 3. Пассов Е. І. Ціль навчання іноземної мови на сучасному етапі розвитку суспільства / Е. І. Пассов // Иностранный язык. – 1997. – № 6. – С. 11–12. 4. Тарнопольський О. Б. Методика навчання студентів вищих навчальних закладів письма англійською мовою / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко. – Вінниця : Hова книга, 2008. – 288 с. 5. Covington M. The Will to Learn : a Guide for Motivating Young People / M. Covington. – Cambridge : Cambridge University Press, 1998. – 77 p. 6. Gardner R. & Lambert W. Attitudes and motivation : Second language learning / R. Gardner & W. Lambert. – Newbury House., 1972. – 99 p. citation: Гуковська, Т. Г. (2014) Шляхи до мотивації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 88-92. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11086/1/17.pdf