eprintid: 11087 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/87 datestamp: 2014-04-24 07:33:18 lastmod: 2015-08-15 06:20:48 status_changed: 2014-04-24 07:33:18 type: article metadata_visibility: show title: МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ language: ukraine abstract: У статті йдеться про використання інтерактивних методів навчання німецької мови з метою підвищення ефективності навчального процесу та мотивації студентів до вивчення мови. Доведено, що метод навчальних станцій дозволяє створити творчу атмосферу на занятті, сприяє формуванню та вдосконаленню мовних навичок та мовленнєвих вмінь. При використанні даного методу студенти вчаться планувати свій час, отримують навички самоконтролю, аналізу власного навчального успіху, планування та проведення етапів роботи. keywords: інтерактивне навчання, майбутні учителі, мотивація студентів. creators_name: Кажан, Ю. М. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 94-97 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Баханов К. О. Інноваційні системи, технології та моделі навчання історії в школі : [монографія] / К. О. Баханов. – Запоріжжя : Просвіта, 2000. – 160 с. 2. Матвієнко П. І. Орієнтир на освітні технології / П. І. Матвієнко // Педагогічні технології : Досвід. Практика. Довідник. – Полтава : ПОІПОППО, 1999. – 12 с. 3. Пометун О. І. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : [наук.-метод. посібн.] / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко. – К. : Видавництво А.С.К., 2004. – 192 с. 4. Bauer R. Lernen an Stationen. Neue Möglichkeiten schülerbezogenen und handlungsorientierten Lernens / R. Bauer // Pädagogik. – 1998. – № 7/8. – S. 25–27. 5. Klenck W. ''Dann stationiert man schön!'' – Neun Fragen mit Anmerkungen Lerntheke / W. Klenck // Lernwelten. – 2001. – № 1. – S. 3–7. 6. Faust-Siel G. Lernen an Stationen / G.Faust-Siel // Grundschule. – 1989. – № 3. – S. 22–25. 7. Hegele I. Stationenarbeit – ein Weg zum offenen Unterricht / I. Hegele // Praxis Schule 5–10. – 1998. – № 5. – 69 S. 8. Кашлев С. С. Технология интерактивного обучения / С. С. Кашлев. – Минск : Белорусский верасень, 2005. – 220 с. 9. Kammermeyer G. Wovon hängt erfolgreiches Lernen an Stationen ab? / G. Kammermeyer, B. Schliert // Unterrichten / Erziehen. – 1999. – №3. – S. 137–139. 10. Stationenlernen [Електронний ресурс] // Schulpraktische Seminare Musik. – Режим доступу : http://bildungsserver.berlin-brandenburg.de/9753.html?tx_solr[q]=lernen+an+stationen&id=9753&L=0. 11. Paradies L. Differenzierung im Unterricht / L. Paradies, H. J. Linser. – Berlin : Cornelsen Scriptor, 2001. – 248 S. citation: Кажан, Ю. М. (2014) МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 94-97. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11087/1/18.pdf