eprintid: 11095 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/10/95 datestamp: 2014-04-24 12:54:07 lastmod: 2015-08-15 06:21:53 status_changed: 2014-04-24 12:54:07 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ language: ukraine abstract: У статті на основі аналізу поглядів вітчизняних та зарубіжних науковців, психологів узагальнено основні підходи до трактування понять "уміння" та "навичка". Нами досліджено психологічні особливості формування професійно значущих умінь і навичок майбутніх учителів початкової школи, як одна з цілей навчально-виховного процесу. Особливу увагу зосереджено на дослідженні теорії поетапного формування дій, умінь і навичок, запропонованої психологами П. Гальперіном та К. Платоновим. У результаті опрацювання теоретичного матеріалу нами виявлено відмінності у методиці їх формування. keywords: навички, майбутні учителі початкової школи, проблема психологічної науки. creators_name: Мазур, Ю. Я. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 136-140 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Платонов К. К. Структура и развитие личности / К. К. Платонов. – М. : Наука, 1986. – 254 с. 2. Кабанова-Меллер Е. Н. Психология формирования знаний и навыков у школьников / Е. Н. Кабанова- Меллер. – М. : Изд-во АПН РСФСР, 1962. – С. 305–319. 3. Філософський словник / [за ред. В. І. Шинкарука]. – [2. вид. i доп.]. – К. : Голов. ред. УРЕ, 1986. – 389 c. 4. Большой советский энциклопедический словарь. – М. : Советская энциклопедия, 1990. – 895 c. 5. Гончаренко Семен. Український педагогічний словник / Семен Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – С. 283– 290. 6. Педагогическая энциклопедия / [под ред. И. А.Каирова и др.]. – М. : Сов. энциклопедия, 1966. – Т. 1–4. – С. 195–210. 7. Леонтьев А. А. Педагогическое обучение / А. А. Леонтьев. – М. : Педагогика, 1979. – 308 с. 8. Психология. Словарь. / [под. общ. ред. А. В. Петровского, М. Г. Ярошевского]. – [2-е изд., испр. и доп.]. – М. : Политиздат, 1990. – С. 15–21. 9. Милерян Е. А. Психология формирования общетрудовых политехнических умений. – М. : Педагогика, 1973. – С. 65–80. 10. Платонов К. К., Голубев Г.Г. Психология / К. К. Платонов, Г. Г. Голубев. – М. : Высш.шк., 1977. – 60 с. 11. Гальперин П. Я. Психология мышления и учение о поэтапном формировании умственных действий / П. Я. Гальперин. – М. – Политиздат, 1971. – 272 с. 12. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинштейн. – СПб : Издательство "Питер", 2000. – 712 с. : ил. – (Серия "Мастера психологии"). 13. Талызина Н. Ф. Формирование познавательной деятельности младших школьников / Н. Ф. Талызина. – М. : Просвещение, 1988. – 175 с. 14. Леонтьев А. А. Педагогическое обучение / А. А. Леонтьев. – М. : Педагогика, 1979. – 308 с. 15. Ительсон Л. Б. Лекции по общсй психологии / Л. Б. ительсон. – Мн. : Интерпрессервис ; Книжный Дом, 2000. –С. 224–230. 16. Коробко С. Л. Шестирічний учень / С. Л. Коробко. – К. : Знання, 1986. – 140 с. citation: Мазур, Ю. Я. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЯК ПРОБЛЕМА ПСИХОЛОГІЧНОЇ НАУКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 136-140. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11095/1/26.pdf