eprintid: 11101 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/11/01 datestamp: 2014-04-28 06:15:34 lastmod: 2015-08-15 06:22:27 status_changed: 2014-04-28 06:15:34 type: article metadata_visibility: show title: Вебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце в комбінованому навчанні language: ukraine abstract: У статті досліджено дидактичні можливості використання вебінарів для реалізації навчально-наукової діяльності кадрів вищої кваліфікації. Обґрунтовано науково-теоретичні основи застосування вебінару й розглянуто його переваги над класичним семінаром. Проаналізовано обмеження, яких неможливо уникнути в умовах проведення онлайн-заходів. Визначено практичні завдання, які потребують розв’язання під час запровадження вебінарів та електронних конференцій. keywords: вебінар, електронна конференція, інтернет, дистанційне навчання, комбіноване навчання. creators_name: Словінська, О. Д. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 150-154 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Брунець І. Основні критерії вибору мультимедійних колаборативних середовищ з напівжорсткою організацією / І. Брунець // Вісник національного університету ''Львівська політехніка'' : Комп'ютерні науки та інформаційні технології. – Львів : Львівська політехніка, 2010. – № 663. – С. 150–157. 2. Ворожейкіна О. М. 100 цікавих ідей для проведення уроку / О. М. Ворожейкіна. – Х. : Основа, 2011. – 287 с. 3. Динцис Д. Методические особенности проведения вебинаров на краткосрочных курсах по методике ''inclass'' [Електронний ресурс] / Д. Динцис. – Режим доступу : http://www.trainings.ru/library/articles/?id=13183. 4. Морзе Н. В. Методичні особливості вебінарів як інноваційної технології навчання / Н. В. Морзе, О. В. Ігнатенко // Інформаційні технології в освіті : [зб. наук. пр.]. – Херсон : ХДУ, 2010. – Вип. 5. – С. 31–39. 5. Морозов М. Н. Системы совместной учебной деятельности на основе компьютерных сетей [Електронний ресурс] / Морозов М. Н., Герасимов А. В., Курдюмова М. Н. // Образовательные технологии и общество. – 2009. – Т. 12, No 1. – Режим доступу до журн. : http://ifets.ieee .org/russian/periodical/journal.html. 6. Осадчий В. В. Методи, форми та засоби професійної підготовки учителів-тьюторів в умовах дистанційної форми / В. В. Осадчий // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. – Харків : ХОВНОКУ - ХДАДМ, 2010 – No 6. – С. 82–86. 7. Virtual classrooms in educational provision : synchronous elearning systems for european institutions / [Keegan D., Schwenke E., Fritsch H. and others]. – Zentrales Institut für Fernstudienforschung, 2005. – 150 s. 8. Griffin R. Using Virtual Classroom Tools In Distance Learning : Can The Classroom be Re-created at a Distance? [Електронний ресурс] / Griffin R., Parrish D., Reigh M. – Режим доступу : http://commons.internet2.edu/docs/CERMUSACollabEval.pdf. 9. Hrastinski S. Participating in Synchronous Online Education : PhD dissertation [Електронний ресурс] / S. Hrastinski. – Lund University, 2007. – 154 p. – Режим доступу : http://www.lu.se/o.o.i.s?id=12588&postid=599311. citation: Словінська, О. Д. (2014) Вебінар як різновид електронної веб-конференції та його місце в комбінованому навчанні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 150-154. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11101/1/29.pdf