eprintid: 11103 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/11/03 datestamp: 2014-04-28 06:32:33 lastmod: 2015-08-15 06:22:41 status_changed: 2014-04-28 06:32:33 type: article metadata_visibility: show title: Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання language: ukraine abstract: У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності. keywords: дидактичні принципи, методичні принципи, граматична компетентність, майбутні філологи, інтерактивне навчання creators_name: Якимчук, Н. В. ispublished: pub subjects: LB full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 159-165 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / [Панова Л. С. , Андрійко І. Ф. , Тезікова С. В. та ін.]. – К. : ВЦ ''Академія'', 2010. – 328 с. – (Серія ''Альма-матер''). 2. Бим И. Л. Теория и практика обучения немецкому языку в средней школе : Проблемы и перспективы : [учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. №2103 ''Иностр. яз.''] / И. Л. Бим. – М. : Просвещение, 1988. – 256 с. 3. Гальскова Н. Д. Теория обучения иностранным языкам : Лингводидактика и методика : [учеб. пособие для студ. лингв. ун-тов и фак. ин. яз. высш. пед. учеб. заведений] / Н. Д. Гальскова, Н. И. Гез. – М. : Издательский центр ''Академия'', 2004. – 336 с. 4. Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : [підручник] / [Бігич О. Б., Бражник Н. О., Гапонова С. В. та ін. ; під керівн. С. Ю. Ніколаєвої]. – [2-е вид., випр. і перероб.]. – К. : Ленвіт, 2002. – 328 с. 5. Туркот Т. І. Психологія і педагогіка вищої школи в запитаннях і відповідях : [навч. посіб.] / Т. І. Туркот. – К. : Кондор, 2011. – 516 с. 6. Фіцула М. М. Педагогіка вищої школи : [навч. посіб.] / М. М. Фіцула. – К. : ''Академвидав'', 2006. – 352 с. – (Альма-матер). 7. Гордієнко-Митрофанова І. В. Психолого-педагогічні основи застосування дидактичних ігор-маніпулятивів у загальноосвітній школі : [монографія] / І. В. Гордієнко-Митрофанова. – Х. : Цифрова друкарня №1, 2012. – 408 с. 8. Стеченко Т. О. Формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02. ''Теорія та методика навчання : Германські мови'' / Т. О. Стеченко. – Київ, 2004. – 23 с. 9. Пассов Е. И. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению / Е. И. Пассов. – [2-е изд.]. – М. : ''Просвещение'', 1991. – 223 с. – (Б-ка учителя иностр. яз.). 10. Орловська Л. К. Формування граматичної компетенції в усному мовленні на засадах інтегрованого навчання у майбутніх учителів англійської мови : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.02. ''Теорія та методика навчання : Германські мови'' / Л. К. Орловська. – Київ, 2010. – 23 с. 11. Рогова Г. В. Методика обучения иностранным языкам в средней школе / Рогова Г. В. , Ф.М. Рабинович, Т. Е. Сахарова. – М. : Просвещение, 1991. – 287 с. – (Б-ка учителя иностр. яз.). 12. Стеченко Т. О. Методичні принципи формування професійно орієнтованої англомовної граматичної компетенції майбутніх філологів / Т. О. Стеченко // Вісник Житомирського державного педагогічного університету. – Житомир : Вид. центр ЖДПУ, 2003. – Вип. 12. – С.121–124. 13. Орловська Л. К. Методичні принципи організації інтегрованого навчання граматики другої іноземної мови / Л. К. Орловська // Вісник КНЛУ. Серія : Педагогіка та психологія. – Київ, 2007. – Вип. 12. – С. 136–143. 14. Подоляк Л. Г. Психологія вищої школи : [підручник] / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. — [3-тє вид., випр. і доп.]. – К. : Каравела, 2011. – 360 с. 15. Абакумова Е. Б. Профессиональное становление педагога как психолого-педагогическая проблема / Е. Б. Абакумова // Теоретические и методологические проблемы современного образования : [материалы VI международной научно-практической конференции, 28-29 сентября 2011 г.]. – Москва, 2011. – С. 15–20. 16. Семенюк М. П. Навчально-педагогічні ігри у формуванні професіоналізму майбутнього вчителя / М. П. Семенюк, О. О. Яструб // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. – Черкаси, 2012. – №24 (237). – С. 110–113. 17. Петрусевич Ю. А. Теоретичні передумови інтерактивного навчання англійського монологічного мовлення майбутніх учителів / Ю. А. Петрусевич // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових праць]. – Чернігів, 2011. – Вип. 92. – С. 224–228. citation: Якимчук, Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 159-165. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11103/1/31.pdf