%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Моркотун, С. Б. %D 2014 %F zu2:11108 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K сугестія, сугестема, медіатекст, засоби масової інформації. %N 73 %P 185-188 %T СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/11108/ %X Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції.