relation: http://eprints.zu.edu.ua/11115/ title: СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ creator: Топачевський, С. К. subject: PE Англійська мова description: У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для англомовних рекламних текстів типи цих моделей. publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11115/1/40.pdf identifier: Топачевський, С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 202-205. ISSN 2076-6173 language: ukraine