%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Топачевський, С. К. %D 2014 %F zu2:11115 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K семантично активні моделі, структурна надлишковість речення, англомовна реклама. %N 73 %P 202-205 %T СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ %U http://eprints.zu.edu.ua/11115/ %X У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для англомовних рекламних текстів типи цих моделей.