eprintid: 11115 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 2944 dir: disk0/00/01/11/15 datestamp: 2014-04-28 12:15:29 lastmod: 2015-08-15 06:23:55 status_changed: 2014-04-28 12:15:29 type: article metadata_visibility: show title: СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ language: ukraine abstract: У статті здійснено аналіз структурної синтаксичної надлишковості речень у текстах англомовної реклами на прикладі семантично активних синтаксичних моделей. Використання цих моделей призводить до можливого введення додаткової пропозиції у речення, що робить його більш інформативним для адресата. Встановлено, що до розглядуваних моделей у англомовних рекламних текстах відносяться однорідні члени речення і пояснювальні елементи. Визначено переважаючі для англомовних рекламних текстів типи цих моделей. keywords: семантично активні моделі, структурна надлишковість речення, англомовна реклама. creators_name: Топачевський, С. К. ispublished: pub subjects: PE divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 73 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 202-205 refereed: TRUE issn: 2076-6173 referencetext: 1. Мартинюк А. П. Дискурсивний інструментарій аналізу англомовної реклами / А. П. Мартинюк // Лінгвістика ХХІ століття : нові дослідження і перспективи / НАН України Центр наук. дослідж. і викладання інозем. мов ; [ред. кол. : А. Д. Бєлова (голов. ред.) та ін.]. – К. : Логос, 2009. – С. 159–167. 2. Кораблева Е. А. Экспрессивные синтаксические средства создания рекламного текста на английском языке : дисс. … канд. филол. наук : 10.02.04 / Кораблева Екатерина Алексеевна. – Москва, 2008. – 201 с. 3. Блох М. Я. Теоретическая грамматика английского языка : учеб. [для студ. филол. фак. ун-тов и фак. англ. яз. педвузов] / М. Я. Блох. – М. : Высш. школа, 1983. – 383 с. 4. Leech G. Communicative Grammar of English / G. Leech, J. A. Svartvik. – М. : Просвещение, 1983. – 303 р. 5. Van Valin R. D. An Introduction to Syntax / Robert D. Van Valin, Jr. – Cambridge University Press, 2004. – 239 p. 6. Стародумова Е. А. Синтаксис современного русского языка : [уч. пособие] [Електронний ресурс] / Е. А. Стародумова. – Владивосток : ТИДОТ ДВГУ, 2005. – 146 с. – Режим доступу : http://window.edu.ru/window/library?p_rid=41025. 7. Байдусь С. Складносурядні синтаксичні конструкції з пояснювальними відношеннями / С. Байдусь // Наукові записки. Серія : філологія : [зб. наук. праць / наук. ред. Іваницька Н. Л.] – Вип. 10. : у 2-х т. – Т. 1. – Вінниця, 2008. – С. 145–147. 8. Пономаренко Е. В. Структурно-семантическая и коммуникативно-функциональная характеристика пояснительных номинаций в современном английском языке : автореф. дисc. на соискание уч. степени канд. филол. наук : спец. 10.02.04 "Германские языки" / Е. В. Пономаренко. – Киев, 1991. – 17 с. 9. Николаева Т. Г. Семантически осложнённые предложения с атрибутивными вторично-предикативными структурами в современном английском языке (на материале произведений художественного и научного стилей) : автореф. дисс. на соискание уч. степени канд. филол наук : спец. 10.02.04 "Германские языки" / Т. Г. Николаева. – Самара, 2008. – 24 с. 10. Biber D. Compressed noun-phrase structures in newspaper discourse : The competing demands of popularization vs. economy / Douglas Biber // New Media Languge / [J. Aitchison, D. M. Lewis (ed.)]. – London and New York : Routledge, 2003. – 209 p. – P. 169–181. citation: Топачевський, С. К. (2014) СЕМАНТИЧНО АКТИВНІ МОДЕЛІ СТРУКТУРНОЇ НАДЛИШКОВОСТІ РЕЧЕННЯ У ТЕКСТАХ АНГЛОМОВНОЇ РЕКЛАМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 202-205. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11115/1/40.pdf