%0 Journal Article %@ 2076-6173 %A Форостюк, І. В. %D 2014 %F zu2:11117 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка %K міжкультурний, компетенція, комунікація, метод проектів, позааудиторна діяльність. %N 73 %P 206-209 %T ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ %U http://eprints.zu.edu.ua/11117/ %X У даній статті розглянуто методи формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Описано зміст понять ''міжкультурна комунікація'' та ''міжкультурна компетенція''. Представлено практичні можливості реалізації поставленої мети – формування міжкультурної компетенції як під час аудиторних занять, так і під час заходів, що мають відбуватися у позааудиторний період. Як один із продуктивних засобів пропонується метод проектів, який демонструється на прикладі позааудиторного навчально-виховного заходу. Обґрунтовано необхідність контролю рівня сформованості міжкультурної компетенції не звичайними тестами, а за допомогою анкет самооцінювання