%0 Journal Article %A Кривонос, О. М. %D 2014 %F zu2:11137 %J Інформаційні технології і засоби навчання %K програмування; задача; учитель інформатики; задачний підхід %N 2 %P 83-91 %T Використання задачного підходу в процесі навчання програмування майбутніх учителів інформатики %U http://eprints.zu.edu.ua/11137/ %V 40 %X Стаття присвячена проблемі навчання програмування майбутніх учителів інформатики з позиції компетентністного підходу до навчання. У ній розкрито роль і місце задачного підходу в процесі навчання модуля «Процедурне програмування», що є складовою курсу програмування; розглянуто систематизацію складності рівнів задач, що пропонує Д. М. Толленгерова. Описано рівні складності задач (репродуктивний, частково- пошуковий, дослідницький (творчий)), що використані в побудові методичного забезпечення курсу програмування. А також наведено приклади задач, для конкретних тем, для розв’язання яких студенту необхідно використати навички, які є ключовими для інформаційно-комунікаційно-технологічної компетентності.