relation: http://eprints.zu.edu.ua/11168/ title: Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама creator: Денисевич, О. В. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами publisher: Переяслав-Хмельницький: ПП "СКД" date: 2011 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11168/1/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9E._%D0%92..pdf identifier: Денисевич, О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. с. 100-106. language: ukraine