eprintid: 11168 rev_number: 19 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/11/68 datestamp: 2014-05-23 08:48:14 lastmod: 2015-08-15 06:28:09 status_changed: 2014-05-23 08:48:14 type: article metadata_visibility: show title: Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама language: ukraine abstract: У статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами keywords: вільний асоціативний експеримент, реакція, слово-стимул, мовна картини світу, рекламна лексика, лексика реклами. В статье представлено результаты свободного ассоциативного эксперимента со словом-стимулом реклама, проанализировано ассоциативные связи со стимулом, разграничено понятия рекламная лексика и лексика рекламы creators_name: Денисевич, О. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"] publisher: Переяслав-Хмельницький: ПП "СКД" pagerange: 100-106 refereed: TRUE citation: Денисевич, О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. с. 100-106. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11168/1/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87_%D0%9E._%D0%92..pdf