relation: http://eprints.zu.edu.ua/11170/ title: Реклама: від стимулу до реакції creator: Денисевич, О. В. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті проаналізовано асоціативні зв’язки між реакціями реклама зі складу асоціативних полів слів-стимулів рекламної сфери publisher: Острог: Видавництво Національного університету "Острозька Академія" date: 2012 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11170/1/%D0%A0%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0_%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf identifier: Денисевич, О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). с. 58-61. language: ukraine