eprintid: 11170 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/11/70 datestamp: 2014-05-12 10:51:20 lastmod: 2015-08-15 06:28:18 status_changed: 2014-05-12 10:51:20 type: article metadata_visibility: show title: Реклама: від стимулу до реакції language: ukraine abstract: У статті проаналізовано асоціативні зв’язки між реакціями реклама зі складу асоціативних полів слів-стимулів рекламної сфери keywords: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, асоціативне значення, мовна картина світу creators_name: Денисевич, О. В. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Наукові записки. Серія "Філологічна" number: 24 publisher: Острог: Видавництво Національного університету "Острозька Академія" pagerange: 58-61 refereed: TRUE citation: Денисевич, О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). с. 58-61. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11170/1/%D0%A0%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B0_%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87.pdf