relation: http://eprints.zu.edu.ua/11171/ title: Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту) creator: Денисевич, О. В. creator: Недашківська, Т. Є. subject: P Філологія. Лінгвістика description: У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики publisher: К.: КНУКіМ date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11171/1/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9_%285%29.pdf identifier: Денисевич, О. В., Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. с. 270-276. language: ukraine