eprintid: 11171 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 1308 dir: disk0/00/01/11/71 datestamp: 2014-05-12 10:50:13 lastmod: 2015-08-15 06:28:24 status_changed: 2014-05-12 10:50:13 type: article metadata_visibility: show title: Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту) language: ukraine abstract: У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики keywords: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, конотативне значення creators_name: Денисевич, О. В. creators_name: Недашківська, Т. Є. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_edi full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2. publisher: К.: КНУКіМ pagerange: 270-276 refereed: TRUE citation: Денисевич, О. В., Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. с. 270-276. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11171/1/%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%85_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B9_%285%29.pdf