relation: http://eprints.zu.edu.ua/11174/ title: ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ creator: Вакалюк, Т. А. subject: LB1603 Середня освіта. Вищі школи subject: LB2300 Вища освіта subject: QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика subject: QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення description: У статті визначено цілі навчання дисципліни "Інформатика", встановлено, що основною метою навчання розділу "Основи алгоритмізації та програмування" є розвиток логічного мислення. Розглядаються етапи підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення школярів: засвоєння загальної схеми розв’язування задач з програмування; застосування методу покрокової деталізації "зверху-донизу"; удосконалення розв'язку задачі з програмування за часом виконання алгоритму; розв'язування творчих задач з програмування; формування мислиннєвих операцій у процесі розв'язування задач з програмування. publisher: Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка date: 2013 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11174/1/%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B8.pdf identifier: Вакалюк, Т. А. (2013) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Збруєва. (8 (34)). с. 343-352. language: ukraine