eprintid: 11192 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/11/92 datestamp: 2014-05-14 08:19:11 lastmod: 2015-08-15 06:30:51 status_changed: 2014-05-14 08:19:11 type: article metadata_visibility: show title: ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ language: ukraine abstract: В статті розглядається питання використання технологій кооперативного навчання в контексті гуманістичної парадигми освіти в період глобалізації . З’ясовується ступінь дослідження даного питання в вітчизняних і зарубіжних наукових колах. keywords: технологія, кооперативне навчання, гуманістична парадигма, глобалізація. interacttype: active learntype: lecture creators_name: Байда, М. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2009 publication: Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы number: 23 publisher: Вид-во ЛНУ ім. Т.Г. Шевченка pagerange: 24-28 refereed: TRUE citation: Байда, М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы (23). с. 24-28. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11192/1/%D0%91%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%20%D0%9C.%D0%92._%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%99%20%D0%9A%D0%9E%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%92%20%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%9A%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%93%D0%A3%D0%9C%D0%90%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%98%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9F%D0%90%D0%A0%D0%90%D0%94%D0%98%D0%93%D0%9C%D0%98%20%D0%9E%D0%A1%D0%92%D0%86%D0%A2%D0%98%20%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%90%20%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%95%D0%9C%D0%98.pdf