eprintid: 11199 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/11/99 datestamp: 2014-05-14 07:00:42 lastmod: 2015-08-15 06:29:30 status_changed: 2014-05-14 07:00:42 type: article metadata_visibility: show title: МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ MAЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ language: ukraine abstract: В статті розглядається стан дослідженості проблеми можливостей використання технологій кооперативного навчання в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Здійснено короткий огляд проблеми ролі вчителя в кооперативному навчанні. Розглянуто декілька базових технологій кооперативного навчання. interacttype: active learntype: lecture creators_name: Байда, М. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC subjects: LC5201 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Збірка наукових робіт ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу», number: 3 publisher: НДУ ім.. М.Гоголя pagerange: 233-235 refereed: FALSE citation: Байда, М. В. (2009) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ MAЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Збірка наукових робіт ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Пріоритетні напрями підготовки вчителя іноземної мови у контексті вимог Болонського процесу», (3). с. 233-235. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11199/1/%D0%91%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0_%D0%9C.%D0%92._%D0%9C%D0%9E%D0%96%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86_%D0%92%D0%98%D0%9A%D0%9E%D0%A0%D0%98%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%A2%D0%95%D0%A5%D0%9D%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%99_%D0%9A%D0%9E%D0%9E%D0%9F%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%98%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%93%D0%9E_%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF_%D0%92_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%A6%D0%95%D0%A1%D0%86_%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%98_%D0%9C%D0%86%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%AC%D0%9E%D0%93%D0%9E_%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AF.pdf