eprintid: 11203 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/03 datestamp: 2014-05-15 07:38:10 lastmod: 2015-08-15 06:31:36 status_changed: 2014-05-15 07:38:10 type: article metadata_visibility: show title: Формування креативного мислення учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього читання language: ukraine abstract: На сьогоднішній день іноземна мова, зокрема англійська, стала важливим засобом міжнародного спілкування. Зокрема, знання іноземної мови є більш ніж актуальним для українців, адже Україна орієнтується в своєму розвитку на Європу. Життя сучасної людини не можна уявити без Інтернету, без обміну досвідом, без назв торгових марок, відомих усьому світу фірм, без пісень іноземною мовою. Усе це свідчить про потребу в знанні іноземної мови, вільному володінню нею, а саме - в знаннях і вільному володінні англійською мовою. interacttype: active learntype: experiment creators_name: Байда, М. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1603 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій number: 5 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка refereed: TRUE citation: Байда, М. В. (2008) Формування креативного мислення учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього читання. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій (5). document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11203/2/%D0%91%D0%B0%D0%B9%D0%B4%D0%B0%20%D0%9C.%D0%92._%D0%A4%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%BA%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%83%D1%87%D0%BD%D1%96%D0%B2%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%BE%D1%97%20%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%20%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D1%8E%20%D1%82%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%B4%D0%BE%D0%BC%D0%B0%D1%88%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf