eprintid: 11209 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/09 datestamp: 2014-05-14 08:16:59 lastmod: 2015-08-15 06:30:32 status_changed: 2014-05-14 08:16:59 type: article metadata_visibility: show title: Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови language: ukraine abstract: Головною метою професійної діяльності вчителя є підготовка учнів до адаптації в умовах динамічного розвитку сучасного світу. В межах компетентнісної парадигми освіти (В. Г. Кремень, О.Я.Савченко, Н.М.Бібік, О.В.Овчарук, О.І.Локшин, С.Шишов, В.Кальней, А.Хуторськой, В.Краєвський та інші) професійно-педагогічна кваліфікація розуміється сьогодні як здатність педагога зробити відповідний внесок у формування в учнів ключових (життєвих) компетенцій [1] засобами свого предмета. А тому результати вивчення будь-якої навчальної дисципліни розглядаються через призму оволодіння школярами ключовими (надпредметними), загальнопредметними чи предметними компетенціями. interacttype: active learntype: experiment creators_name: Щерба, Н. С. creators_id: kiser@inbox.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA subjects: LB subjects: LB1603 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 100-103 refereed: TRUE citation: Щерба, Н. С. (2006) Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. с. 100-103. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11209/1/%D0%9C%D1%96%D1%81%D1%86%D0%B5%20%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%B2%20%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D1%96%D0%B9%20%D1%96%D1%94%D1%80%D0%B0%D1%80%D1%85%D1%96%D1%97%20%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8%20%D0%B0%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%20%D1%83%D1%87%D1%96%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D0%BE%D0%B7%D0%B5%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BC%D0%BE%D0%B2%D0%B8.pdf