%0 Journal Article %A Щерба, Н. С. %D 2007 %F zu2:11210 %I Донецьк, ДонНУ %J Матеріали V Міжвузівської конференції молодих учених %P 236-237 %T Предметно-педагогічний зміст стратегічної компетенції у контексті вищої іншомовної педагогічної освіти %U http://eprints.zu.edu.ua/11210/ %X Компетентнісна парадигма сучасної української освіти (як її структурно-змістовий вимір) зумовлює організацію навчального процесу та оцінювання його результатів через розвиток у суб’єктів навчання ключових компетенцій. У цьому аспекті вивчення циклу мовних предметів розглядається через призму формування в учнів та студентів ключових комунікативних компетенцій у рідній та іноземних мовах (ІМ). Комунікативна іншомовна компетенція має свої компоненти, які, власне, і підлягають розвитку. Більшість науковців відносять до їх числа і стратегічну компетенцію (СК) (М. Canale, М. Swain, 1980; Л. Бахман, А. Палмер, 1982; М. Canale, 1983; J.A. van Ek, 1986; В.М. Топалова, 1998 та інші).