%0 Journal Article %A Щерба, Н. С. %D 2007 %F zu2:11212 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів %P 231-235 %T Теоретичні підходи до поняття “стратегічна компетенція” %U http://eprints.zu.edu.ua/11212/ %X В умовах світової та европейської інтеграції України не втрачає актуальності проблема поліпшення підготовки випускників середньої загальноосвітньої школи до спілкування з носіями інших мов. До її вирішення застосовуються нині і такі фундаментальні заходи як реформування цілей навчання та засобів їх досягнення, а також такі підходи, як впровадження у шкільну практику новітніх педагогічних технологій та методичних розробок, поліпшення технічного оснащення навчального процесу, і, звичайно, підготовка кваліфікованих вчителів-мовників. Від останніх здебільшого і залежить, якими іншомовними компетенціями практично володітиме випускник і на якому рівні. Проте, як показує практика, далеко не всі школярі після одержання середньої освіти здатні спілкуватись іноземною мовою усно та писемно. Це зумовлено і таким об’єктивним фактором як значна завантаженість школярів інформаційним матеріалом з інших предметів, і суб’єктивними причинами (відсутністю відповідних здібностей або іншими життєвими пріоритетами, ніж досконале оволодіння іноземною мовою).