eprintid: 11212 rev_number: 28 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/12 datestamp: 2014-05-14 08:14:14 lastmod: 2015-08-15 06:30:19 status_changed: 2014-05-14 08:14:14 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні підходи до поняття “стратегічна компетенція” language: ukraine abstract: В умовах світової та европейської інтеграції України не втрачає актуальності проблема поліпшення підготовки випускників середньої загальноосвітньої школи до спілкування з носіями інших мов. До її вирішення застосовуються нині і такі фундаментальні заходи як реформування цілей навчання та засобів їх досягнення, а також такі підходи, як впровадження у шкільну практику новітніх педагогічних технологій та методичних розробок, поліпшення технічного оснащення навчального процесу, і, звичайно, підготовка кваліфікованих вчителів-мовників. Від останніх здебільшого і залежить, якими іншомовними компетенціями практично володітиме випускник і на якому рівні. Проте, як показує практика, далеко не всі школярі після одержання середньої освіти здатні спілкуватись іноземною мовою усно та писемно. Це зумовлено і таким об’єктивним фактором як значна завантаженість школярів інформаційним матеріалом з інших предметів, і суб’єктивними причинами (відсутністю відповідних здібностей або іншими життєвими пріоритетами, ніж досконале оволодіння іноземною мовою). interacttype: active learntype: lecture creators_name: Щерба, Н. С. creators_id: kiser@inbox.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2007 date_type: published publication: Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 231-235 refereed: TRUE citation: Щерба, Н. С. (2007) Теоретичні підходи до поняття “стратегічна компетенція”. Модернізація вищої освіти у контексті євроінтеграційних процесів. с. 231-235. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11212/1/%D0%A2%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%B4%D0%BE%20%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D1%8F%D1%82%D1%82%D1%8F%20%E2%80%9C%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F%E2%80%9D.pdf