%0 Journal Article %A Щерба, Н. С. %D 2007 %F zu2:11213 %I Вінниця : ДОВ “Вінниця” %J Нові технології навчання. Збірник наукових праць. Шляхи розвитку духовності та професіоналізму за умов глобалізації ринку освітніх послуг %N 48 %P 17-19 %T Підготовка вчителя до формування в учнів іншомовної стратегічної компетенції як засобу адаптації у глобалізованому суспільстві %U http://eprints.zu.edu.ua/11213/ %X В умовах інтеграційних світових процесів, що охоплюють сьогодні всі сфери життєдіяльності людини, стратегічним завданням національної середньої іншомовної освіти є не лише традиційне “закладання” основ іноземної мови з метою підготовки школярів до майбутньої професійної діяльності та ефективної співпраці з представниками інших культур. Її новою прогресивною тенденцією є формування в учнів здатності до подальшого самостійного розвитку та вдосконалення в процесі учіння й спілкування з метою адаптації до мінливих вимог українського й міжнародного ринку праці. Згідно з вітчизняною освітньо-нормативною та навчально-методичною базою ця функція покладається на стратегічну (діяльнісну) компетенцію (СДК). Проте нерозробленість теоретичних і практичних питань даного освітнього об’єкту у вітчизняній педагогіці стає перепоною на шляху підготовки вчительських кадрів до формування СДК в учнів при вивченні ними іноземної мови (ІМ). Серед таких питань, у першу чергу, постає невизначеність її структури як на рівні компетенцій, так і з боку стратегій, що входять до її складу.