%0 Journal Article %A Щерба, Н. С. %A О. А. Дубасенюк, %A О. Є. Антонова, %A С. С. Вітвицька, %A Н. Г. Сидорчук, %A О. М. Спірін, %A Н. В. Якса , %D 2008 %F zu2:11216 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку %P 339-389 %T МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/11216/ %X Навчальну компетенцію визначають як здатність самостійно вчитись, яка дозволяє ефективно здійснювати або вдосконалювати навчально-пізнавальну та дослідницьку діяльність у будь-якій освітній галузі шляхом вирішення кола проблем, що виникають у цих видах діяльності. Засобом її реалізації у процесі вивчення іноземної мови є групи навчальних стратегій оволодіння мовами.