eprintid: 11216 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/16 datestamp: 2014-05-14 08:12:05 lastmod: 2015-08-15 06:30:01 status_changed: 2014-05-14 08:12:05 type: article metadata_visibility: show title: МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ language: ukraine abstract: Навчальну компетенцію визначають як здатність самостійно вчитись, яка дозволяє ефективно здійснювати або вдосконалювати навчально-пізнавальну та дослідницьку діяльність у будь-якій освітній галузі шляхом вирішення кола проблем, що виникають у цих видах діяльності. Засобом її реалізації у процесі вивчення іноземної мови є групи навчальних стратегій оволодіння мовами. interacttype: active learntype: experiment creators_name: Щерба, Н. С. creators_id: kiser@inbox.ru corp_creators: О. А. Дубасенюк corp_creators: О. Є. Антонова corp_creators: С. С. Вітвицька corp_creators: Н. Г. Сидорчук corp_creators: О. М. Спірін corp_creators: Н. В. Якса ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 339-389 refereed: FALSE citation: Щерба, Н. С. (2008) МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. с. 339-389. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11216/1/%D0%9C%D0%9E%D0%94%D0%95%D0%9B%D0%AC%20%D0%9F%D0%86%D0%94%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9A%D0%98%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%AC%D0%9E%D0%93%D0%9E%20%D0%92%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AF%20%D0%86%D0%9D%D0%9E%D0%97%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98%20%D0%94%D0%9E%20%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%92%20%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%86%D0%92%20%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%28%D0%94%D0%86%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%87%29%20%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%A6%D0%86.pdf