%0 Journal Article %A Щерба, Н. С. %D 2011 %F zu2:11218 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій %N 7 %P 98-102 %T КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ %U http://eprints.zu.edu.ua/11218/ %X Стратегії оволодіння іноземними мовами, засобами яких реалізується іншомовна СДК в навчальному процесі, це орієнтовні лінії поведінки суб’єкта учіння та відповідні дії, обрані ним згідно своїх індивідуально-особистісних характеристик з метою раціонального й ефективного вирішення наявних навчально-комунікативних проблем. У складі іншомовної СДК вони розподіляються на прямі (стратегії запам’ятовування, когнітивні й компенсаторні (комунікативні і навчальні) та непрямі (метакогнітивні, соціальні, афективні та соціально-афективні). Готовність майбутнього вчителя до формування в учнів іншомовної СДК складається з діяльнісного і психолого-педагогічного компонентів.