eprintid: 11218 rev_number: 26 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/18 datestamp: 2014-05-14 08:13:48 lastmod: 2015-08-15 06:29:55 status_changed: 2014-05-14 08:13:48 type: article metadata_visibility: show title: КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ language: ukraine abstract: Стратегії оволодіння іноземними мовами, засобами яких реалізується іншомовна СДК в навчальному процесі, це орієнтовні лінії поведінки суб’єкта учіння та відповідні дії, обрані ним згідно своїх індивідуально-особистісних характеристик з метою раціонального й ефективного вирішення наявних навчально-комунікативних проблем. У складі іншомовної СДК вони розподіляються на прямі (стратегії запам’ятовування, когнітивні й компенсаторні (комунікативні і навчальні) та непрямі (метакогнітивні, соціальні, афективні та соціально-афективні). Готовність майбутнього вчителя до формування в учнів іншомовної СДК складається з діяльнісного і психолого-педагогічного компонентів. interacttype: active learntype: experiment creators_name: Щерба, Н. С. creators_id: kiser@inbox.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2011 date_type: published publication: Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій number: 7 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 98-102 refereed: TRUE citation: Щерба, Н. С. (2011) КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій (7). с. 98-102. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11218/1/%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A2%D0%A0%D0%9E%D0%9B%D0%AC%20%D0%93%D0%9E%D0%A2%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%9C%D0%90%D0%99%D0%91%D0%A3%D0%A2%D0%9D%D0%86%D0%A5%20%D0%A3%D0%A7%D0%98%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%86%D0%92%20%D0%94%D0%9E%20%D0%A4%D0%9E%D0%A0%D0%9C%D0%A3%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20%D0%92%20%D0%A3%D0%A7%D0%9D%D0%86%D0%92%20%D0%86%D0%9D%D0%A8%D0%9E%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%28%D0%94%D0%86%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%87%29%20%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%A6%D0%86%D0%87.pdf