eprintid: 11221 rev_number: 25 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/21 datestamp: 2014-05-14 08:17:45 lastmod: 2015-08-15 06:29:40 status_changed: 2014-05-14 08:17:45 type: article metadata_visibility: show title: Особливості змісту стратегічної (діяльнісної) компетенції молодших школярів у вивченні іноземної мови language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано доцільність розвитку в учнів початкової школи стратегій навчання, проаналізовано сутність понять "стратегічна (діяльнісна) компетенція", "навчальний стиль", "стратегія у вивченні іноземної мови" та "навчальний прийом"; запропоновано групи навчальних стратегій, посильних у цьому віці. keywords: стратегічна (діяльнісна) компетенція, навчальний стиль, стратегія у вивченні іноземної мови, навчальний прийом interacttype: active learntype: lecture creators_name: Щерба, Н. С. creators_id: kiser@inbox.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 subjects: LC divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2012 publication: Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія number: 36 publisher: Вінниця : ДОВ “Вінниця” pagerange: 105-108 refereed: TRUE citation: Щерба, Н. С. (2012) Особливості змісту стратегічної (діяльнісної) компетенції молодших школярів у вивченні іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (36). с. 105-108. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11221/1/%D0%9E%D0%A1%D0%9E%D0%91%D0%9B%D0%98%D0%92%D0%9E%D0%A1%D0%A2%D0%86%20%D0%97%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%A2%D0%A3%20%D0%A1%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%93%D0%86%D0%A7%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%28%D0%94%D0%86%D0%AF%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%86%D0%A1%D0%9D%D0%9E%D0%87%29%20%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%9F%D0%95%D0%A2%D0%95%D0%9D%D0%A6%D0%86%D0%87%20%D0%9C%D0%9E%D0%9B%D0%9E%D0%94%D0%A8%D0%98%D0%A5%20%D0%A8%D0%9A%D0%9E%D0%9B%D0%AF%D0%A0%D0%86%D0%92%20%D0%A3%20%D0%92%D0%98%D0%92%D0%A7%D0%95%D0%9D%D0%9D%D0%86%20%D0%86%D0%9D%D0%9E%D0%97%D0%95%D0%9C%D0%9D%D0%9E%D0%87%20%D0%9C%D0%9E%D0%92%D0%98.pdf