eprintid: 11236 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/36 datestamp: 2014-05-15 08:55:25 lastmod: 2015-08-15 06:32:17 status_changed: 2014-05-15 08:55:25 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ language: ukraine abstract: Дана стаття присвячена вирішенню проблеми формування у майбутніх учителів німецької мови комунікативної компетенції в писемному мовленні. Автор розглядає цілі та задачі навчання писемного мовлення майбутніх учителів в світлі сучасних міжнародних вимог, визначає дискурс як основу навчання зазначеного виду мовленнєвої діяльності та характеризує функціонально-смислові типи дискурсу, характерні для 1-го курсу, - опис та розповідь. keywords: мета навчання писемного мовлення, мовленнєві вміння, загальні закономірності побудови текстів, дискурсивні вміння, функціонально-смислові типи тексту, опис, розповідь interacttype: active learntype: experiment creators_name: Горобченко, Н. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вчитель як ретранслятор іншомовної культури, комунікативний партнер: Імідж сучасного педагога. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал number: 5 pagerange: 41-43 refereed: FALSE citation: Горобченко, Н. В. (2013) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ. Вчитель як ретранслятор іншомовної культури, комунікативний партнер: Імідж сучасного педагога. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал (5). с. 41-43. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11236/1/Gorobchenko_stattia.pdf