eprintid: 11238 rev_number: 22 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/38 datestamp: 2014-05-15 09:03:45 lastmod: 2015-08-15 08:39:42 status_changed: 2014-05-15 09:03:45 type: article metadata_visibility: show title: Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови language: ukraine abstract: У статті розглядаються питання, пов’язані з методикою формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Конкретизовано поняття «дискурс» та «дискурсивна компетенція», охарактеризовані функціонально-смислові типи «опис» та «розповідь». keywords: дискурс, дискурсивна компетенція, дискурсивні вміння, опис, розповідь, абзац interacttype: active learntype: lecture creators_name: Горобченко, Н. В. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: P1 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки number: 111 publisher: Чернігів: ЧНПУ pagerange: 65-67 refereed: TRUE citation: Горобченко, Н. В. (2013) Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (111). с. 65-67. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11238/1/VchdpuP_2013_111_18.pdf