%0 Journal Article %A Дуплійчук, О. М. %D 2013 %F zu2:11242 %I Видавництво Національного університету «Острозька академія» %J Наукові записки. Серія «Філологічна» %K модель, професійно-педагогічна підготовка, майбутнійвчитель-філолог, проектно-комунікативна технологія %N 38 %P 251-255 %T МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ %U http://eprints.zu.edu.ua/11242/ %X У статті науково обґрунтовується мета, завдання, умови та принципи моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у світлі нової освітньої парадигми; визначається три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються на чотирьох етапах в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки.