eprintid: 11242 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/42 datestamp: 2014-05-15 09:05:29 lastmod: 2015-08-15 06:32:38 status_changed: 2014-05-15 09:05:29 type: article metadata_visibility: show title: МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ language: ukraine abstract: У статті науково обґрунтовується мета, завдання, умови та принципи моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у світлі нової освітньої парадигми; визначається три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються на чотирьох етапах в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки. keywords: модель, професійно-педагогічна підготовка, майбутнійвчитель-філолог, проектно-комунікативна технологія interacttype: active learntype: lecture creators_name: Дуплійчук, О. М. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LA subjects: LB subjects: LB2300 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2013 date_type: published publication: Наукові записки. Серія «Філологічна» number: 38 publisher: Видавництво Національного університету «Острозька академія» pagerange: 251-255 refereed: TRUE citation: Дуплійчук, О. М. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (38). с. 251-255. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11242/1/8_Dupliichuk.pdf