%0 Journal Article %A Дуплійчук, О. М. %D 2012 %F zu2:11243 %I Всеукраїнське громадське об’єднання «Нова Освіта» - Запоріжжя %J Сучасна наука: теорія і практика %P 8-11 %T ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ %U http://eprints.zu.edu.ua/11243/ %V 2 %X Протягом останніх десятиліть однією з передових цілей освіти декларувався всебічний розвиток особистості. Сучасні вимоги до підготовки вчителя початкової школи, окреслені державними стандартами, орієнтовані лише на системне бачення і осмислення навчального матеріалу в рамках навчальної дисципліни «Іноземна мова». Саме тому більшість дослідників констатують «втрату особистості» вчителя як наслідок «духовного зубожіння суспільства», пануючого «технократизму» і функціональної направленості освіти.