eprintid: 11243 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/43 datestamp: 2014-05-15 09:05:53 lastmod: 2015-08-15 06:32:42 status_changed: 2014-05-15 09:05:53 type: article metadata_visibility: show title: ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ language: ukraine abstract: Протягом останніх десятиліть однією з передових цілей освіти декларувався всебічний розвиток особистості. Сучасні вимоги до підготовки вчителя початкової школи, окреслені державними стандартами, орієнтовані лише на системне бачення і осмислення навчального матеріалу в рамках навчальної дисципліни «Іноземна мова». Саме тому більшість дослідників констатують «втрату особистості» вчителя як наслідок «духовного зубожіння суспільства», пануючого «технократизму» і функціональної направленості освіти. interacttype: active learntype: lecture creators_name: Дуплійчук, О. М. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1501 subjects: LB2300 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Сучасна наука: теорія і практика volume: 2 publisher: Всеукраїнське громадське об’єднання «Нова Освіта» - Запоріжжя pagerange: 8-11 refereed: TRUE citation: Дуплійчук, О. М. (2012) ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Сучасна наука: теорія і практика, 2. с. 8-11. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11243/1/Duplijchuk_Dopovid%27.pdf