relation: http://eprints.zu.edu.ua/11247/ title: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ creator: Дуплійчук, О. М. subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB2300 Вища освіта subject: LC Спеціальні аспекти освіти subject: LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта description: Дана стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога в процесі його професійно-педагогічної підготовки. Автор розглядаєтехнологію моделювання комунікативних і соціокультурно маркованих лінгвістичних задачяк одну з ефективних технологій формування і вдосконалення професійно-значимих вмінь, що забезпечує найбільш сприятливі умови для створення у студентів педагогічної майстерності як основної якості особистості фахівця.Автор виділяє три типи лінгвістичних задач, які функціонують на двох рівнях моделювання – педагогічному та комунікативному. publisher: Управління освітніми інноваціями. – Полтава date: 2014 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/11247/1/%D0%94%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9C.%20-%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf identifier: Дуплійчук, О. М. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ. Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога.. language: ukraine