eprintid: 11247 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 3537 dir: disk0/00/01/12/47 datestamp: 2014-05-15 06:25:53 lastmod: 2015-08-15 06:33:10 status_changed: 2014-05-15 06:25:53 type: article metadata_visibility: show title: ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ language: ukraine abstract: Дана стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога в процесі його професійно-педагогічної підготовки. Автор розглядаєтехнологію моделювання комунікативних і соціокультурно маркованих лінгвістичних задачяк одну з ефективних технологій формування і вдосконалення професійно-значимих вмінь, що забезпечує найбільш сприятливі умови для створення у студентів педагогічної майстерності як основної якості особистості фахівця.Автор виділяє три типи лінгвістичних задач, які функціонують на двох рівнях моделювання – педагогічному та комунікативному. keywords: технологія лінгвістичних задач, проектно-комунікативна технологія, професійно-педагогічна підготовка, професійна компетентність, вчитель-філолог interacttype: active learntype: lecture creators_name: Дуплійчук, О. М. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 subjects: LC subjects: LC5201 divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2014 date_type: published publication: Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога. publisher: Управління освітніми інноваціями. – Полтава refereed: TRUE citation: Дуплійчук, О. М. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ ЛІНГВІСТИЧНИХ ЗАДАЧ. Науково-практичний освітньо-популярний часопис. Імідж сучасного педагога.. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/11247/1/%D0%94%D1%83%D0%BF%D0%BB%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%9C.%20-%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf